1.V čom sa líšia webinár, školenie a firemné vzdelávanie?

Pripravili sme pre vás krátke zhrnutie, aby ste si spravili prehľad o jednotlivých službách. Veríme, že vďaka nemu sami najlepšie vyhodnotíte, ktorý typ nadobúdania nových zručností bude pre vás ten najlepší.

Webinár

  • vopred ohlásená téma, ktorú budeme prednášať online v konkrétny deň v konkrétnom čase
  • webinár absolvujete z domu iba ako divák, lektori neriešia vašu konkrétnu situáciu
  • pomocou komentovanej videoprezentácie vám ukážeme návody, “ako na to…”
  • webináre robíme na témy, ktoré našich klientov najviac zaujímajú

Školenie

  • pred samotným školením zistíme vaše individuálne potreby
  • školenie absolvujete s lektorom, ktorý sa plne venuje iba vášmu problému alebo rozvoju
  • školenie môžete absolvovať u vás doma, v našich priestoroch alebo online 
  • prejdeme s vami aj nastavenie jednotlivých Apple zariadení a príslušenstva

Firemné vzdelávanie

  • už pred workshopom spravíme analýzu vašich potrieb a zadefinujeme vaše očakávania 
  • dvaja lektori vzdelávajú skupiny po max. 10 ľudí 
  • vzdelávanie obsahuje praktické ukážky, otázky a cvičenia 
  • zameriavame sa aj na vzájomné zdieľanie know-how jednotlivcov v skupine 
  • odovzdáme vám aj vypracované poznámky a poskytneme ďalšie zdroje a odporúčania
2.Čo ak zmeškám webinár, za ktorý som si zaplatil/a?

Nevadí. Deň po skončení webináru pošleme všetkým zaregistrovaným zákazníkom so zaplateným webinárom odkaz na stránku, kde si budú môcť webinár opakovane prehrať počas nasledujúcich 48 hodín. Prístup k opätovnému prehrávaniu budete mať bez ohľadu na to, či ste webinár videli v originálnom čase alebo nie.

3.Čo sa stane, keď zruším svoje predplatné na webináre?

Predplatné u nás funguje na mesačnej báze. Zrušiť ho môžete kedykoľvek počas mesiaca. Do konca daného mesiaca ešte budete mať prístup ku všetkým webinárom, aj k tým, ktoré ste ešte nevideli, aj keby ste predplatné zrušili hneď prvý deň v mesiaci. Od ďalšieho mesiaca už potom k webinárom mať prístup nebudete.

4.Ako prebieha platba za webinár?

Za prístup k webinárom môžete zaplatiť bankovým prevodom a to dvoma spôsobmi:

jednorazovo (sumou 29 €) – získate tak prístup k nasledujúcemu webináru v poradí po dátume, kedy ste zaplatili

mesačne (pravidelnou sumou 39 €/mes.) – pohodlné a cenovo výhodnejšie riešenie s automatickou obnovou vám dáva prístup ku všetkým webinárom počas celej predplatenej doby, predplatné môžete kedykoľvek zrušiť

5.Je prihlasovanie na webinár časovo obmedzené?

Aby sme mali istotu, že vám webinár bude po technickej stránke fungovať, zaregistrujte sa, prosím, najneskôr 1 deň pred začiatkom. Potom už žiaľ registrácia nebude možná.

6.Čo si mám priniesť na školenie?

Vaše vlastné Apple zariadenie, prípadne zariadenia. Takisto aj nabíjačky a iné „káble“, ktoré pravidelne používate. Mali by ste vedieť aj heslá a je dobré mať so sebou aj zápisník, kam si budete písať poznámky.

7.Kde bude školenie prebiehať?

Tam, kde vám to najviac vyhovuje. Sme flexibilní. U vás doma, vo firme, online alebo u nás v kancelárii v Twin City A (Bratislava).

8.Robíte len skupinové školenia alebo aj školenia pre jednotlivcov?

Aj aj. Vyhovieme aj individuálnym klientom, ale vyškolíme aj firemné tímy, skupiny s maximálnym počtom do 10 ľudí. Ak je vás vo firme viac, rozdelíme vás na viacero skupiniek, aby ste si zo školenia odniesli čo najviac.

9.Ako prebieha platba za školenie?

Naše školenia sú spoplatnené štandardnou sadzbou od 69 € / hod, finálna čiastka závisí od dohodnutého počtu hodín a vybranej služby. Úhradu je potrebné vykonať ešte pred začatím školenia prevodom na účet podľa vystavenej faktúry.

10.Kde si môžem objednať vaše školenie?

Ideálne telefonicky na čísle +421 910 551 966 alebo e-mailom na ahoj@fungui.sk. Už teraz sa na vás tešíme

11.Je nevyhnutné osobné stretnutie?

Hlavne počas krízy spojenej s korona vírusom sme sa naučili, že veľa vecí sa dá vyriešiť aj na diaľku a online. Fyzické stretnutie je však nutné v prípade, ak máme nastaviť rôzne periférie, routery či tlačiarne, kde ide o fyzické prepojenia zariadení. Takéto nastavovanie je na diaľku oveľa náročnejšie.

12.Pomáhate aj pri výbere Apple produktov?

Áno, pokojne sa na nás obráťte. Prihliadame na vaše potreby a podľa toho vám pomôžeme vybrať ten správny produkt. Ak svoju prácu zvládnete aj s lacnejšími zariadeniami, povieme vám to. Rovnako vám odporučíme aj drahšie zariadenie, ak vám výrazne uľahčí prácu, alebo ak vyžadujete od zariadenia výkon, rýchlosť a komfort. Naši partneri v m:zone vám v showroome dajú všetky produkty aj vyskúšať.

13.Poskytujete školenia aj k iným značkám elektroniky či iba k Apple?

Stáva sa, že v praxi riešime napríklad synchronizáciu zariadení Apple s inými značkami, alebo má zákazník špecifické požiadavky ohľadom iných značiek. Snažíme sa vyhovieť, no je dobré, ak nás na to upozorníte vopred, aby sme sa vedeli pripraviť. Ani my nie sme „odborníci na všetko“.

14.Viete za mňa spraviť úvodné nastavenia môjho zariadenia?

Samozrejme. Radi vám pomôžeme s úvodnými nastaveniami, založením Apple ID a zorientovaním sa v Apple ekosystéme. Všetko hneď na úvod nastavíme tak, aby zariadenie vyhovovalo vašim potrebám.

15.Robíte aj servis alebo predaj Apple zariadení?

Nie. Venujeme sa iba vzdelávaniu, vieme vám však odporučiť expertov na servis Apple a takisto vás nasmerovať k našim partnerom, ktorí sa venujú predaju zariadení Apple.

16.Školenia majú viac lekcií, alebo sú hodiny jednorazové a bez nadväznosti?

Závisí to od konkrétneho klienta a jeho požiadaviek. Snažíme sa učiť ľudí používať Apple od základov a postupne sa prepracovať až k zložitejším témam.

17.Spadáte pod Apple alebo ste nezávislá firma?

Sme nezávislá firma. Neuctievame slepo všetky produkty a služby z dielne Apple. Sme slobodní a nikomu sa nemusíme zodpovedať, preto vám odporučíme iba tie produkty, ktoré budú naozaj vyhovovať vašim potrebám. A povieme vám aj tie informácie, ktoré sa zvyčajne píšu pod čiarou a malými písmenami.

18.Mám firmu a niekoľko zamestnancov. Robíte aj firemné školenia?

Áno. Venujeme sa aj malým a stredným podnikom a celým firemným tímom. Na úvodnom stretnutí si spoločne prejdeme vaše potreby a očakávania a podľa toho navrhneme formu školenia (individuálne s jednotlivými členmi tímu, alebo spoločne) a takisto formát (fyzická prezentácia u vás vo firme, online prístup, interaktívny workshop). Nemáme radi suché uniformné osnovy a postupy, každé školenie vždy vykúzlime firme na mieru podľa toho, čo sa zamestnanci potrebujú naučiť.

19.Máte na vedenie školení aj certifikáty?

Áno. Máme viac Apple certifikátov a neustále si dopĺňame ďalšie. Tým hlavným je certifikát Apple Certified Support Professional (ACSP). Najlepším našim certifikátom sú ale aj tak viac ako 5-ročné skúsenosti s reálnymi klientmi a situáciami, ktoré žiadny certifikát nenahradí.

Nenašli ste odpoveď?

Pošlite nám e-mail na adresu ahoj@fungui.sk, alebo zavolajte na číslo +421 910 551 966.