Akadémia
1.V čom sa líšia webinár, školenie a firemné vzdelávanie?

Pripravili sme pre vás krátke zhrnutie, aby ste si spravili prehľad o jednotlivých službách. Veríme, že vďaka nemu sami najlepšie vyhodnotíte, ktorý typ nadobúdania nových zručností bude pre vás ten najlepší.


Webinár

  • vopred ohlásená téma, ktorú budeme prednášať online v konkrétny deň v konkrétnom čase
  • webinár absolvujete z domu iba ako divák, lektori neriešia vašu konkrétnu situáciu
  • pomocou komentovanej videoprezentácie vám ukážeme návody, “ako na to…”
  • webináre robíme na témy, ktoré našich klientov najviac zaujímajú


Školenie

  • pred samotným školením zistíme vaše individuálne potreby
  • školenie absolvujete s lektorom, ktorý sa plne venuje iba vášmu problému alebo rozvoju
  • školenie môžete absolvovať u vás doma, v našich priestoroch alebo online 
  • prejdeme s vami aj nastavenie jednotlivých Apple zariadení a príslušenstva


Firemné vzdelávanie

  • už pred workshopom spravíme analýzu vašich potrieb a zadefinujeme vaše očakávania 
  • dvaja lektori vzdelávajú skupiny po max. 10 ľudí 
  • vzdelávanie obsahuje praktické ukážky, otázky a cvičenia 
  • zameriavame sa aj na vzájomné zdieľanie know-how jednotlivcov v skupine 
  • odovzdáme vám aj vypracované poznámky a poskytneme ďalšie zdroje a odporúčania
2.Čo si mám priniesť na školenie?

Vaše vlastné Apple zariadenie, prípadne zariadenia. Takisto aj nabíjačky a iné „káble“, ktoré pravidelne používate. Mali by ste vedieť aj heslá a je dobré mať so sebou aj zápisník, kam si budete písať poznámky.

3.Kde bude školenie prebiehať?

Tam, kde vám to najviac vyhovuje. Sme flexibilní. U vás doma, vo firme, online alebo u nás v kancelárii v Twin City A (Bratislava).

4.Robíte len skupinové školenia alebo aj školenia pre jednotlivcov?

Aj aj. Vyhovieme aj individuálnym klientom, ale vyškolíme aj firemné tímy, skupiny s maximálnym počtom do 10 ľudí. Ak je vás vo firme viac, rozdelíme vás na viacero skupiniek, aby ste si zo školenia odniesli čo najviac.

5.Ako prebieha platba za školenie?

Naše školenia sú spoplatnené štandardnou sadzbou od 75 € / hod, finálna čiastka závisí od dohodnutého počtu hodín a vybranej služby. Úhradu je potrebné vykonať prevodom na účet podľa vystavenej faktúry.

6.Kde si môžem objednať vaše školenie?

Ideálne telefonicky na čísle +421 905 930 201 alebo e-mailom na ahoj@fungui.sk. Už teraz sa na vás tešíme.

7.Je nevyhnutné osobné stretnutie?

Hlavne počas krízy spojenej s korona vírusom sme sa naučili, že veľa vecí sa dá vyriešiť aj na diaľku a online. Fyzické stretnutie je však nutné v prípade, ak máme nastaviť rôzne periférie, routery či tlačiarne, kde ide o fyzické prepojenia zariadení. Takéto nastavovanie je na diaľku oveľa náročnejšie.

8.Pomáhate aj pri výbere Apple produktov?

Áno, pokojne sa na nás obráťte. Prihliadame na vaše potreby a podľa toho vám pomôžeme vybrať ten správny produkt. Ak svoju prácu zvládnete aj s lacnejšími zariadeniami, povieme vám to. Rovnako vám odporučíme aj drahšie zariadenie, ak vám výrazne uľahčí prácu, alebo ak vyžadujete od zariadenia výkon, rýchlosť a komfort. Naši partneri v m:zone vám v showroome dajú všetky produkty aj vyskúšať.

9.Poskytujete školenia aj k iným značkám elektroniky či iba k Apple?

Stáva sa, že v praxi riešime napríklad synchronizáciu zariadení Apple s inými značkami, alebo má zákazník špecifické požiadavky ohľadom iných značiek. Snažíme sa vyhovieť, no je dobré, ak nás na to upozorníte vopred, aby sme sa vedeli pripraviť. Ani my nie sme „odborníci na všetko“.

10.Viete za mňa spraviť úvodné nastavenia môjho zariadenia?

Samozrejme. Radi vám pomôžeme s úvodnými nastaveniami, založením Apple ID a zorientovaním sa v Apple ekosystéme. Všetko hneď na úvod nastavíme tak, aby zariadenie vyhovovalo vašim potrebám.

11.Robíte aj servis harvéru alebo predaj Apple zariadení?

Nie. Venujeme sa iba vzdelávaniu a softvérovej podpore, vieme vám však odporučiť expertov na servis Apple a takisto vás nasmerovať k našim partnerom, ktorí sa venujú predaju zariadení Apple.

12.Školenia majú viac lekcií, alebo sú hodiny jednorazové a bez nadväznosti?

Závisí to od konkrétneho klienta a jeho požiadaviek. Snažíme sa učiť ľudí používať Apple od základov a postupne sa prepracovať až k zložitejším témam.

13.Spadáte pod Apple alebo ste nezávislá firma?

Sme nezávislá firma. Neuctievame slepo všetky produkty a služby z dielne Apple. Sme slobodní a nikomu sa nemusíme zodpovedať, preto vám odporučíme iba tie produkty, ktoré budú naozaj vyhovovať vašim potrebám. A povieme vám aj tie informácie, ktoré sa zvyčajne píšu pod čiarou a malými písmenami.

14.Mám firmu a niekoľko zamestnancov. Robíte aj firemné školenia?

Áno. Venujeme sa aj malým a stredným podnikom a celým firemným tímom. Na úvodnom stretnutí si spoločne prejdeme vaše potreby a očakávania a podľa toho navrhneme formu školenia (individuálne s jednotlivými členmi tímu, alebo spoločne) a takisto formát (fyzická prezentácia u vás vo firme, online prístup, interaktívny workshop). Nemáme radi suché uniformné osnovy a postupy, každé školenie vždy vykúzlime firme na mieru podľa toho, čo sa zamestnanci potrebujú naučiť.

15.Máte na vedenie školení aj certifikáty?

Áno. Máme viac Apple certifikátov a neustále si dopĺňame ďalšie. Tým hlavným je certifikát Apple Certified Support Professional (ACSP). Najlepším našim certifikátom sú ale aj tak viac ako 8-ročné skúsenosti s reálnymi klientmi a situáciami, ktoré žiadny certifikát nenahradí.

Akadémia

   
1.V čom sa líšia magické pondelky, webináre a kurzy?

Magický pondelok

  • krátke video, ktoré vopred nahráme a vždy v pondelok zverejníme
  • má formu komentovanej prezentácie, v rámci ktorej vám ukážeme jednu konkrétnu fintu alebo trik
  • video je zadarmo dostupné v členskej zóne fungui akadémie


Webinár

  • živé online vysielanie na konkrétnu, vopred ohlásenú tému
  • sledujete z pohodlia domova v konkrétny deň v konkrétnom čase raz mesačne
  • online prenos sledujete iba ako divák, video nie je šité na mieru
  • webinár prebieha formou komentovanej video prezentácie
  • webináre robíme na témy, ktoré našich klientov najviac zaujímajú
  • po skončení webinár ukladáme vo forme video záznamu do členskej zóny fungui akadémie, kde sú prístupné pre všetkých – stačí sa registrovať zdarma.


Kurz

  • systematické vzdelávanie v online podobe, ktoré vysvetľuje širšiu tému postupne krok za krokom
  • vďaka doplnkovým materiálom a cvičebným súborom môžete trénovať už pri pozeraní kurzu
  • vzdelávate sa z pohodlia domova v čase, keď vám to vyhovuje (video kurzy sú dostupné 24/7)
  • videá sú uložené v členskej zóne fungui akadémie a prístupné len pre predplatiteľov
2.Prečo sú nastavenia môjho účtu v češtine?

Pre správu používateľských účtov používame službu Memberful, ktorá zatiaľ nie je lokalizovaná do slovenčiny. Nasledujúce otázky v tejto sekcii FAQ preto riešia aj dôležité nastavenia dostupné vo vašom účte.

3.Čo sa stane, keď zruším svoje predplatné?

Predplatné u nás funguje v mesačnej alebo ročnej periodicite. Zrušiť ho môžete kedykoľvek. Ak v nastaveniach účtu vypnete automatickú obnovu platby (Automatické obnovení), predplatné pobeží do konca obdobia, ktoré ste si zvolili (teda do konca daného mesiaca alebo do konca roka) a potom vyprší. Po skončení predplatného už nebudete mať prístup ku kurzom ani inému platenému obsahu vyhradenému pre predplatiteľov.

4.Môžem si dať predplatné aj na firmu?

Áno. Pokiaľ si chcete dať predplatné vo fungui akadémii do nákladov firmy, dá sa to. Stačí nám poslať na email ahoj@fungui.sk platné fakturačné údaje: názov firmy, fakturačnú adresu, IČO. Takto je možné získať iba ročné členstvo fungui akadémie.

5.Môžem prejsť z mesačného predplatného na ročné?

Áno. Stačí navštíviť nastavenia účtu a zvoliť možnosť Změna tarifu v sekcii Předplatné. Váše predplatné sa zmení v deň nasledujúceho obnovenia a bude vám účtovaná plná suma za nové predplatné.

6.Môžem predplatné fungui akadémie darovať blízkemu?

Určite áno, vzdelávanie je skvelý tip na darček. Pokračujte kliknutím na tento odkaz.

Zobrazí sa výzva na zadanie mena a e-mailovej adresy príjemcu darčeka, dátumu doručenia, personalizovanej správy a platobných údajov. Obdarovaný dostane e-mail s odkazom na aktiváciu darčeka.

Majte na pamäti, že kupujete jednorazový darček na vybrané obdobie (1 rok). Obdarovaný bude zodpovedný za pridanie spôsobu platby pred termínom nasledujúcej obnovy, ak bude chcieť v predplatnom naďalej pokračovať.

7.Je nákup cez váš web bezpečný?

Nemusíte mať žiadne obavy, platba za predplatné prebieha v službe Memberful, ktorá podporuje HTTPS a je v súlade s GDPR. Memberful používa systém Stripe na bezpečné spracovanie platieb. Údaje o kreditnej karte sa pred odoslaním platobného formulára bezpečne odošlú spoločnosti Stripe. Memberful a rovnako tak ani my (fungui) nikdy nevidíme údaje o vašej kreditnej karte, tie sú vždy iba v systéme Stripe. Stripe je bezpečný a kompatibilný s PCI a GDPR. Tu si môžete prečítať ďalšie časté otázky o bezpečnosti platieb cez službu Memberful.

8.Kde môžem spravovať svoje predplatné?

Všetky svoje nastavenia predplatného môžete spravovať tu. Predplatné je v predvolenom režime nastavené tak, aby sa obnovovalo automaticky.

9.Máte pravidlá ochrany OÚ a obchodné podmienky, ktoré si môžem prečítať?

Áno. Naša akadémia a jej fungovanie sú plne v súlade s GDPR. Prečítajte si naše pravidlá ochrany osobných údajov a všeobecné zmluvné podmienky.

10.Ako môžem zrušiť svoje predplatné?

Mrzí nás, že chcete odísť. Vždy sa však môžete prihlásiť do svojho účtu a tam vypnúť automatickú obnovu kliknutím na prepínač vedľa položky Automatické obnovení.

11.Môžem aktualizovať svoju e-mailovú adresu alebo iné osobné údaje?

Áno. Prihláste sa do svojho konta a vykonajte požadované zmeny.

12.Môžem aktualizovať svoju kreditnú kartu?

Áno. Prihláste sa do svojho konta, použite Apple Pay, alebo pridajte novú kartu kliknutím na Místo toho zadejte kartu a pokračujte na tlačidlo Přidat kartu.

13.Ako môžem resetovať zabudnuté heslo?

Heslá sa pre vaše konto fungui akadémie nevyžadujú. Namiesto toho navštívte stránku na prihlásenie, zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na tlačidlo Odeslat odkaz pro přihlášení. Pošleme vám e-mail s odkazom, cez ktorý sa môžete kliknutím prihlásiť. Odkaz je možné použiť len raz a jeho platnosť vyprší po 24 hodinách.

Ak uprednostňujete vytvorenie hesla, môžete tak urobiť po registrácii. Ak budete niekedy potrebovať obnoviť heslo, kliknite na tento odkaz, zadajte svoju e-mailovú adresu a potom kliknite na tlačidlo Pošlete mi pokyny k obnovení. Aby bol proces resetovania bezpečný:

  • Platnosť odkazov na obnovenie hesla automaticky vyprší po 48 hodinách.
  • Odkazy na obnovenie hesla možno použiť len raz. Ak kliknete na odkaz a obnovíte heslo, odkaz sa stane neplatným.
  • Ak sa odkaz stane neplatným, odstráňte starý e-mail s obnovením hesla a znovu začnite s obnovou.
14.Môžem vám poslať moje nápady na obsah, ktorý mi v akadémii zatiaľ chýba?

Určite! Budeme radi, ak nám pošlete svoje nápady, ako vylepšiť našu akadémiu, alebo aký obsah pridať v rámci webinárov, magických pondelkov či kurzov. Stačí poslať e-mail na adresu feedback@fungui.sk.

Nenašli ste odpoveď?

Pošlite nám e-mail na adresu ahoj@fungui.sk, alebo zavolajte na číslo +421 905 930 201